niedziela, 1 kwietnia 2012

Dostałam wyróżnienie od Marty :) i bardzo dziękuję. Bardzo lubię zaglądać na Twój blog Marto, czytać podziwiać i często kopiować twoje pomysły. Wszystkim bardzo polecam blog Marty http://stasiemil.blogspot.com.

  Zasady zabawy:
1 - umieścić link do bloga osoby nominującej,
2 - wkleić logo zabawy,
3 - napisać o sobie w 7 zdaniach,
4 - nominować 10 osób-blogów.

Zabawa jest ciekawa, tylko mam problem z wytypowaniem 10 osób - blogów.

Coś o mnie.
1.  Mama, żona, niepracująca pedagożka.
2. Pragnę iść do pracy i czekam tylko na wolny etat i dużo szczęścia.
3.  Lubię gotować i jeść różności zdrowe,  śnieżną zimę oraz  przestawiać meble w mieszkaniu.
4.  Nie lubię myć naczyń i jeść kurczaka.
5.  Mam czasami talent i tworzę ciekawe różności.
6.  Z nadmiaru czasu wolnego nałogowo szukam inspiracji w sieci.
7.  Brakuję mi tylko pieniędzy na zdobywanie świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz