piątek, 15 czerwca 2012

zaległości cz.2

   Przez te wszystkie imprezy moje postanowienie aby nauczyć się piec dobrze spełniło się za każdym razem. Prośba syna Tymona o tęczowy tort także została spełniona. Kilka dni w sieci szukania przepisu i sposobu wykonania dały taki efekt jak widać na zdjęciach.

Urodziny Tymonka wypadały w sobotę i tak przyjęcie dla dzieci odbyło się na działce 9 czerwca. Tymon obchodził 5 lat. Młodszy syn Antoś razem z bratem świętował swoje drugie urodzinki, które wypadają 26 maja w Dzień Mamy.



 My też kibicujemy. Mamy plakat, atrybuty kibica ale nie mamy telewizora. Mecze oglądamy przez internet.


Dzieci są zachwycone. Nawet ubierają się w specjalne biało- czerwone stroje, które otrzymali na urodzinki. Przy okazji oglądania jest też dużo tłumaczenia, ale tym zajmuje się tata. Do dziś nie rozumiem wszystkich zasad, więc sama się dopytuję. I tak mija nam ostatnio czas. - mamaTA

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Tymka! Mój ma tego samego dnia urodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! Dzieci mamy w tym samym wieku :) Tylko ja 2 corcie. Tort rewelacja. Chce taki zrobic na wrzesien powiedz czy jest smaczny i czy ciezko jest go wykonac? Kibice 1klasa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy mogły porównywać rozwój i różnice pomiędzy dziewczynkami a chłopcami. Co do tortu to ja namęczyłam się strasznie ale efekt końcowy smaczny. Przepis wyślę Ci na e-mail.Pozdrawiam mamaTA

      Usuń