poniedziałek, 2 stycznia 2012

każdy kotlet lub kawałek mięska smakuje lepiej

        Serdecznie polecam taki przyrząd, narzędzie kuchenne. Każdy kawałek mięsa nakłuty, siekany tymi ostrzami smakuje lepiej. Praktyka potwierdzona przez dobry rok. Dzieci zajadają się schabowym, karczkiem, szyneczką, wołowinką. Już nie ma wymowy, że mięsko jest twarde lub żylaste. Czas pieczenia, gotowania lub duszenia jest  krótszy a  mięso  się  nie kurczy. Same zalety. Polecam serdecznie. Mój zakupiłam na aukcji cena z przesyłką jakieś 30 zł.

3 komentarze:

  1. Ja zamawiam na allegro. SIEKACZ TLUCZEK DO MIESA NAKLUWACZ 48 OSTRZY GRILL 27,80 z wysyłką. Polecam i proponuję zapytać mamy, teściowej, znajomej z dziećmi i zrobić listę, zamówić więcej. Ja pierwszy swój dostałam od męża a kolejne dla rodzinki i znajomych po sprawdzeniu, że to działa zamówiłam na allegro. Te z marketu albo są małe albo mają jeden rząd ostrzy a cena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne urządzonko :)
    Dziękujemy pięknie za komentarz u nas :)
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń